Col·legi Servator

Col·legi concertat amb la Generalitat de Catalunya

l'Escola
Serveis
Activitats
Gabinet Psicopedagògic
Acció Solidària
l'Esborrador
Galeria
Contacte
Escola de lleure
Esports escolars
moodle

C. Ribot i Serra, 222
Sabadell
93 724 05 00

info@servator.cat

Activitats


07-02-2019 · TALLER DE CONTES 4t. d'ESO

Avui el grup format per la Lucía Chica, l'Amina, el Manel i el Marc Jiménez els han representat una aventura de "Pokémon" als seus fillols i filloles d'EI - 5 anys. Tots els nens i nenes d'Infantil han reconegut de seguida els personatge, sobretot al Pikachu. Els ha agradat molt. Després han compartit una estona de lectura, plegats.

06-02-2019 · TALLER DE HIP-HOP

Avui els alumnes de 2n d'ESO han anat a Ca l'Estruch per a fer un taller de Hip-Hop.
Dos components del grup Brodas Bros han estat els professors i els alumnes han fet activitats variades, individualment o en parella. Han fet de robots tot preparant una petita coreografia amb un/a company/a, exercicis que exigien una gran coordinació i han acabat fent una gran rotllana per ballar tots junts.
Un cop acabat el taller els han pogut fer preguntes sobre la seva activitat professional. Aquest taller els ha encantat i el tornarien a fer perquè ha estat d'allò més divertit... Ho podeu comprovar mirant les fotografies...

01-02-2019 · Orientació 4t ESO

El passat dimecres 23 els alumnes de 4t ESO van fer una activitat d’orientació, “Descobreix el potencial: portafoli per l’autoconeixement”.
Quan parlem de portafoli ens referim a una eina d'autoconeixement en la qual la persona participa en la construcció d'una identitat pròpia com a professional.
El portafoli està integrat per diverses activitats d'autoavaluació i autoreflexió en què l'alumnat aprèn a identificar les seves fortaleses, competències i habilitats adquirides a partir de les seves experiències personals i àrees d'activitat rutinàries (l'escola, l'oci, la família...). La sessió va consistir en una presentació en format Prezi per contextualitzar què és l’autoconeixement, les competències transversals...i en presentar el servei. Amb tot, es pretén identificar els propis talents i motivacions, potenciar les inquietuds i aspiracions professionals i reflexionar en el desenvolupament de les competències identificades.
Aquesta activitat es complementa amb una sèrie d’actuacions que es porten a terme dins de la Tutoria.

( 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 )