Col·legi Servator

Col·legi concertat amb la Generalitat de Catalunya

l'Escola
Serveis
Activitats
Gabinet Psicopedagògic
Acció Solidària
l'Esborrador
Galeria
Contacte
Escola de lleure
Esports escolars
moodle

C. Ribot i Serra, 222
Sabadell
93 724 05 00

info@servator.cat

Activitats


21-11-2014 · Vapor Buxeda Vell

Last Friday, we went to the center of Sabadell and we went to Vapor Buxeda Vell, Vapor Buxeda Vell is an old factory, which has been restored and converted into a museum, when we come into the factory, we watched three videos . In the videos, we saw the factory in its good times, in the industrial revolution period. Vapor Buxeda Vell was a textile factory, Vapor Buxeda Vell bought wool imported from England, or the south of Spain.
We visited the remains of the factory, and watched the turbine. The turbine is a very important part of factory, because it provided energy for the machines. It was a nice visit and we really like it.

( Lucas Fernández Reyes )

29-10-2014 · TARDA JOVE. TALLER DE SEXUALITAT.

El passat dia 28 d'octubre els alumnes de 3r vam anar al CAP Sant Fèlix a treballar certs aspectes de la sexualitat. Els alumnes van treballar les emocions i l’afectivitat en les relacions, l'ús del preservatiu i altres mètodes anticonceptius, la transmissió del VIH i altres infeccions de transmissió sexual i la seva prevenció. Una activitat molt dinàmica i participativa on els alumnes han pogut reflexionar sobre emocions i sentiments en les relacions de parella, clarificar mites i creences, desmitificar algunes idees errònies i destapar tabús en relació a la sexualitat.

28-10-2014 · DOMINI PÚBLIC.

El passat dia 16 d'octubre els alumnes de 3r vam anar a Ca l'Estruch a participar en l'obra "Domini Públic". Una obra on els espectadors formen part d’una ficció. És com un joc de taula a mida real on els alumnes són més que un simple peó. Domini Públic reuneix un grup d'alumnes d'altres centres, al pati de l'Estruch. Qui són? D’on vénen? Quines són les relacions que els uneixen? Caminen mentre escolten una sèrie de preguntes i instruccions a través dels seus auriculars, algunes més innocents que d’altres. A partir dels moviments simples dels participants, es van formant petits grups, microcomunitats que reflecteixen patrons socials subjacents. Els nostres alumnes han passat una estona molt divertida, educant-se en valors democràtics, participant en un gran espectacle i reflexionant sobre les seves inclinacions ètiques i emocionals.

( 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 )