Col·legi Servator

Col·legi concertat amb la Generalitat de Catalunya

l'Escola
Serveis
Activitats
Gabinet Psicopedagògic
Acció Solidària
l'Esborrador
Galeria
Contacte
Escola de lleure
Esports escolars
moodle

C. Ribot i Serra, 222
Sabadell
93 724 05 00

info@servator.cat

Activitats


06-03-2019 · TALLER DE CONTES DE 4t. d'ESO

Ahir, el grup format pel David, la Laura i la Marta Arnau, el Xavi, el Mario P i el Dani van explicar el conte "La rateta presumida" amb titelles fets per ells mateixos i, fins i tot, van fer un petit teatre amb caixes de cartró per tal de poder representar-lo. Als fillols i filloles els va agradar molt perquè van adonar-se de la importància de no deixar-se portar per les aparences. ...

07-02-2019 · TALLER DE CONTES 4t. d'ESO

Avui el grup format per la Lucía Chica, l'Amina, el Manel i el Marc Jiménez els han representat una aventura de "Pokémon" als seus fillols i filloles d'EI - 5 anys. Tots els nens i nenes d'Infantil han reconegut de seguida els personatge, sobretot al Pikachu. Els ha agradat molt. Després han compartit una estona de lectura, plegats.

01-02-2019 · Orientació 4t ESO

El passat dimecres 23 els alumnes de 4t ESO van fer una activitat d’orientació, “Descobreix el potencial: portafoli per l’autoconeixement”.
Quan parlem de portafoli ens referim a una eina d'autoconeixement en la qual la persona participa en la construcció d'una identitat pròpia com a professional.
El portafoli està integrat per diverses activitats d'autoavaluació i autoreflexió en què l'alumnat aprèn a identificar les seves fortaleses, competències i habilitats adquirides a partir de les seves experiències personals i àrees d'activitat rutinàries (l'escola, l'oci, la família...). La sessió va consistir en una presentació en format Prezi per contextualitzar què és l’autoconeixement, les competències transversals...i en presentar el servei. Amb tot, es pretén identificar els propis talents i motivacions, potenciar les inquietuds i aspiracions professionals i reflexionar en el desenvolupament de les competències identificades.
Aquesta activitat es complementa amb una sèrie d’actuacions que es porten a terme dins de la Tutoria.

( 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 )